Циклова комісія фізико-математичного та природничого циклу
Вчителів комісії відрізняє
серйозне ставлення до професійних обов’язків,
добросовісний підхід до роботи.
Людина повинна бути підготовлена до професійної діяльності в конкретному середовищі, в якому кожна ситуація вимагає творчого підходу. Природничі дисципліни дають можливість розвитку мисленнєвих операцій, бо саме людина, яка сама є частиною природи, найбільшою мірою сприймає її закони і закономірності. У пізнанні природи найповніше реалізуються творчі можливості особистості.


Голова комісії:
БОНДАРЕНКО
Олена Леонідівна
викладач ФІЗИКИ вищої категорії
Склад циклової комісії:
Сердечнюк О.В. – викладач математики вищої категорії;
Зінченко С.В. – керівник фізичного виховання, викладач вищої категорії;
Кулініч В.І. – викладач фізичного виховання вищої категорії;
Кулик С.І. – викладач фізичного виховання вищої категорії;
Сурхаєва М.О. – керівник підрозділу з працевлаштування, викладач другої категорії.
Навчальні дисципліни, що викладаються в комісії:

-
Математика
-
Фізика
-
Астрономія
-
Вища математика
-
Математичний аналіз
-
Лінійна алгебра та аналітична геометрія
-
Чисельні методи
-
Теорія ймовірності та математична статистика
-
Диференційні рівняння
Фізичне виховання
Напрями діяльності комісії
Науково-методична робота
- Протягом всього періоду свого існування комісія працює над підготовкою нового покоління спеціалістів, які поряд з отриманням глибоких знань були б здатні до творчої професійної діяльності, вміли не тільки виявляти проблеми, але й знаходити їх вирішення.
- Головна мета роботи циклової комісії фізико-математичних дисциплін полягає в підвищенні успішності студентів та поліпшенні якості підготовки спеціалістів, здатних у нових соціально-економічних умовах вирішувати питання різноманітної складності. Досягнення цієї мети ЦК здійснює шляхом:
- Навчальної роботи, спрямованої на вдосконалення змісту освіти та навчання і виховання студентів; • методичної роботи кожного викладача – члена комісії;
- Підвищення кваліфікаційного рівня викладачів, застосування нових педагогічних технологій;
- Вдосконалення навчально-методичної бази та розробки методичних рекомендацій з використанням наочних посібників та технічних засобів;
- Організації самостійної роботи студентів.
Завдання, які ставлять перед собою викладачі фізико-математичної циклової комісії:
- Формувати предметні та професійні компетентності у відповідності до вимог основної школи та кваліфікаційної підготовки фахового молодшого бакалавра.
- Удосконалювати зміст навчання відповідно до рівня розвитку науки та техніки.
- Активно впроваджувати здоров’язберігаючі та інтерактивні методи в зміст навчальних занять .
- Удосконалювати комплекси навчально-методичного забезпечення викладання предметів циклової комісії.
- Залучати студентів до наукової діяльності, реалізації творчого потенціалу.
- Удосконалювати методичне та матеріально-технічне забезпечення кабінетів ЦК.
- Підвищувати компетентність викладачів засобами самоосвіти та методичної роботи.